CX fejlesztés
Út  ”Világ Klasszis” szervizekhez 

Gratulálunk az elért szerviz részleg ügyfél szolgálati (CSI) minősítéséhez! Ez azonban csak egy része a teljes ügyfélútnak, míg az ügyfélélmény  (Customer Experience -CX) a márka és az ügyfél közötti összes interakciót felöleli. Ezen a magas szintű megkülönböztetésen belül még részletesebben rámutatunk a CX és az ügyfélszolgálat elkülönítésének fontosságára.

A Marvelzapnál megértjük azokat a kihívásokat, amelyeket az autószerviz szektornak napi szinten kell követnie a sikeres üzleti növekedés fenntartása érdekében, miközben szembe kell néznie a mindennapi élet követelményeivel. Az autószerviz szektorban szerzett több mint 30 éves tapasztalatunkkal, a személyre és pontos a szerviz igények által szabott CX üzleti képzések nyújtására specializálódtunk, amelyek segítségével hosszú távú sikereket érhet el a szerviz részleg  és az ott dolgozok magánélet egészséges egyensúlyának megőrzésével együttesen.

Napjainkban az autószervizek, -javítások többnyire nem várt kiadást jelentenek a legtöbb ember számára. Ez a tény önmagában is “nyomást” létesít mind az ügyfél, mind a szerviz szolgáltató számára.Ennek a tényezőnek a leküzdése és kezelése érdekében az üzleti ügyfélközpontú (CX) gyakorlatokat alkalmazó szervizek mindig sikeresek lesznek.

Az ügyfelek online adatokat gyűjtenek, hogy tájékozódjanak a szervizek szolgáltatásairól, termékeiről és áraikról. Bárhol és bármikor kapcsolatba lépnek egy szolgáltató üzletággal. A kapott információk és a feltételek alapján költik a pénzüket. 
A sikeres vállalkozások már alkalmazkodtak ehhez a valósághoz. Olyan online jelenlétet hoztak létre, amely az  igények alapján  találkozik az ügyfelekkel  éppen ahol vannak, miközben továbbra is átfogó ügyfélélmény-képzési programokat dolgoznak ki alkalmazottaiknak.
Mi az a CX?
A Harvard Business Review szerint: Az ügyfélélmény felöleli a vállalat kínálatának minden aspektusát – természetesen az ügyfélszolgálat minőségét, de a reklámozást, a csomagolást, a termék- és a szolgáltatás minőségét  a könnyű használhatóságot és a megbízhatóságot is.

                                      A CX és az üzleti siker fokozása az autószerviz iparágban       

A CX az a benyomás, amelyet ügyfelek a márkáról, mint egészről alkotnak a vevői út során. Ez azt eredményezi, hogy milyen képet alkotnak a márkáról, és hatással vannak az eredményhez kapcsolódó tényezőkre, beleértve a szerviz részleg bevételt is. A CX és a szolgáltatás konvergált. Ez több, mint call centerek és nagyszerű válaszok a problémákra; értékesítésben, támogatásban, szervizben és marketingben alkalmazható. Nagyszerű vásárlói élmények biztosítása most azt jelenti, hogy minden alkalommal elképesztő, már-már varázslatos ügyfélélményt hozunk létre.

Igen lehetséges!

A képzés fő elemei:

  •  A szerviz ügyfél igények meghatározása
  •  Adatok felhasználása a vásárlói élmény megértéséhez
  •  Olyan vásárlási folyamat kialakítása, amely tudatosítja  az ügyfélben az elégedettség/élmény érzését.
  •  Ügyfélút feltérképezése
  •  Felhasználói kutatás és használhatósági tesztelés
  •  Ügyfélélmény-elemzés
  •  Az ügyfél és a CSAT tényezők kapcsolódása