Új ügyfél irányzatok már érvényben…. Termék gazdaság, most már  ügyfélélmény gazdaság.

A szerviz részleg  az fekete és fehér….az ügyfél élmény viszont színes...

Az ügyfélélmény (customer experience = CX) kulcsfontosságú bármilyen sikeres szerviz szempontjából és ez alól az autójavító ipar sem kivétel. Az első vásárlóktól a hűséges vásárlókig az Ön szervize által kínált élmények jelentősen befolyásolhatják hírnevét és eredményét

Növelje a szerviz csapat az ügyfélélmény fontos területének fokozásában. Interaktív tanfolyamok, különféle tapasztalati szinteken. 


A képzés fő elemei:

  •  A szerviz ügyfél igények meghatározása
  •  Adatok felhasználása a vásárlói élmény megértéséhez
  •  Olyan vásárlási folyamat kialakítása, amely tudatosítja  az ügyfélben az elégedettség/élmény érzését.
  •  Ügyfélút feltérképezése
  •  Felhasználói kutatás és használhatósági tesztelés
  •  Ügyfélélmény-elemzés
  •  Az ügyfél és a CSAT tényezők kapcsolódása